روش‌های بازگردانی کالا

 

با سلام خدمت شما همراه عزیز مجموعه دیجی تو شاپ

لطفاً قبل از خرید هرگونه کالا از مجموعه دیجی تو شاپ، قوانین و شرایط ذیل را بادقت مطالعه فرمایید.

پیشاپیش از اینکه ما را انتخاب نموده‌اید بی‌نهایت  سپاسگزاریم. در مجموعه دیجی تو شاپ تنها یک مورد وجود دارد و آن خدمت بهتر به شما عزیزان می باشد.

  1. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی تو شاپ جداً خودداری نمایید. برای ارسال می بایست کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و درصورتیکه کالا دارای لوازم جانبی می باشد همه اقلام همراه آن مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  3. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، نشانی یا هر مورد دیگر برروی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش نمودن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را برروی قطعه کاغذ جداگانه‌ یادداشت نمایید.)
  4. در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و از طریق پست الکترونیکی به نشانی Info@DigiToShop.IR ارسال نمایید.
  5. اگر کالا دارای هرگونه ( نام کاربری، رمز عبور، الگو یا … ) می باشد، لازم است به منظور بررسی توسط کارشناسان دیجی تو شاپ غیرفعال گردد تا زمان بررسی وقفه ای ایجاد نگردد.
  6. درصورتی‌که ساکن شهر اهواز نمی باشید، برای بازگرداندن کالا از طریق پست پیشتاز و بصورت پس کرایه اقدام نمایید. در صورت عدم موافقت شرکت پست جهت قبول پس کرایه، هزینه ارسال را پرداخت سپس رسید و شماره کارت بانکی که در زمان خرید از سایت با آن اقدام نموده اید را از طریق پست الکترونیکی به نشانی Info@DigiToShop.IR ارسال نمایید.
  7. اگر ساکن شهر اهواز می باشید، جهت تحویل کالای خود از طریق مأمورین جمع‌آوری دیجی‌ تو شاپ با مرکز تماس هماهنگ نمایید.

نشانی دفتر دیجی تو شاپ :  خوزستان، اهواز، کیان پارس، خیابان شهید وهابی، بین میهن و یکم

نحوه محاسبه هزینه ارسال به چه صورت است؟

  1. اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری، به تأیید کارشناسان خدمات پس از فروش دیجی‌ تو شاپ برسد، هزینه‌های ارسال بر عهده ما و در غیراینصورت برعهده مشتری خواهد بود.